søndag den 5. juni 2011

Tak er et fattigt ord!!!

Vi takker alle der på den ene eller anden måder har hjulpet os i vores projekt. Vi kunne ikke have været foruden dig.
Ingen nævnt, ingen glemt....

Vi havde den fornøjelse i sidste uge at fremlægge vores projekt på seminariet. Hele fremlæggelsen bestod i at, de 12 grupper vi var, fik hver deres stand. Her var det op til hver enkelt gruppe at pynte og vise hvad vi havde set, oplevet og mærket. For at kunne bevare vores røde tråd, valgte vi har holde vores stand "hemmelig" Altsår, vi dækkede standen af, så ingen kunne se hvordan vores stand så ud, indtil vi skulle fremlægge. Vi forsøgte at symbolisere det hemmeligheds kræmmeri der er over det at være sexarbejder eller prostitueret.

Og hold op det virkede;-) Alle skulle se giraffen da tæppet faldt ned....
Vi smider et indlæg i løbet af ugen. Her viser vi billeder og beskriver vores fremlæggelse.

Jeg sidder nu tilbage og er lidt tom. Et projekt der har fyldt meget i os alle. På godt og ondt. jeg har været på den vildeste rutsjetur, jeg har dykket så lavt følesesmæssigt og jeg har fløjet så højt.
turen er slut. Men jeg glemmer den aldrig...

Nu er tiden til at jeg kan læne mig tilbage og reflektere over vores forløb. Ting der har været vellykket og ting der har været knapt så hensigtmæssige, men jeg tager det til mig. Jeg har fundet dette ordsprog af Sokrates som jeg finder meget sigende. Her tænker jeg på de holdninger og forforståelser jeg er gået ind i dette projekt med..

Lad den, som vil ændre verden, først ændre sig selv..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar