torsdag den 5. maj 2011

Bare en tanke...

En ting, er at "vælge" et udsat område med det formål om at studere dem. En anden, er processen. Men en tredje ting, er at forholde sig til mennesket, vi rent faktisk vælger at undersøge. Man kan side trygt og varmt på seminariet og diskutere etik, anerkendelse og masser af teori. Vi render alle rundt og har en mening om alting, vi forholder sig til hvad sidemanden syntes og hvad medierne syntes.
Vi glemmer kvinden bag den seksuelle ydelse hun sælger. Uanset og hun har valgt det eller har valgt det, fordi kun ikke kender til andre måder at begå sig i samfundet.

De prostitueret kvinder er midt i en kæmpe mediedebat hvor alle har en mening om dem. Men hvem F.... spørger dem? Jeg bryder mig da heller ikke om at folk snakker hen over mit hoved. Vender den anden vej, når jeg kommer gående. (det sker sikkert, men ikke så direkte, at jeg fatter det.)















Bare en tanke......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar